søndag den 23. marts 2008

Status for uge 10, 11 og 12...

Som den skarpe iagttager/læser nok har opdaget, så er det ved at være et par uger siden at jeg har fået skrevet et indlæg. De fleste har nok også gættet hvorfor, og det er desværre rigtigt.
Jeg har levet "Rigtig" godt de sidste 3 uger, har ikke været på vægten overhovedet, og har ikke formået at komme på rette hylde igen. Det vil sige, at jeg var faktisk gået igang her i ugens løb, men kunne ikke overholde med alt det påske tam tam jeg har været ude for.

Det dur simpelthen ikke dette her, jeg kan mærke at jeg er ved at blive træt af mig selv. Orker ikke at tage det hele på igen, som jeg lige har kæmpet med at tabe. Orker det simpelthen ikke. Det er ved at blive en ond cirkel, som jeg skal ud af.

Så nu....NU...skal det altså være..... jeg/vi starter fra imorgen tidlig... Skal lige have vendt psyken til, at det er okay, at jeg starter derfra hvor jeg er nu, og ikke ærge mig over det jeg har taget på, og hellere ikke over hvad jeg kunne have haft tabt lige nu.

Så på næste søndag, skulle der være et positivt indlæg, onm at det går godt, og at jeg er på rette kurs igen.

Her til slut, vil jeg rigtig gerne sige tak til Netti, som holder mig til ilden og skubber på.. også en tak til de af mine kollegaer, som trofast spørger til hvordan det går...stort knus til jer alle....og bliv endelig ved, det gør at jeg selv meget bedre kan holde ved....

10 kommentarer:

Mutte sagde ...

Op på "hesten" igen. Der er ingen grund til at se tilbage, se fremad. Du skal nok klare den, viljen er der jo. Pøj, pøj!! Jeg er sikker på at du nok skal klare det.

Unknown sagde ...

Jeg kender "krisen" - i morgen bliver det hele meget bedre - og hvor er det flot så langt du er nået, du kan når vi vil.

:) KH Heidi

Pia sagde ...

Godt gået Betina, du kan godt, skal bare lige igang igen, glæder mig til næste uge hvor du helt sikkert er kommet på rette spor igen.

Susanne Meltesen sagde ...

Og hvad så....
Det skal der altså også være plads til. Jeg er der nu, og det er okay. Påsken har været over mig, jeg blev fyret, har haft det rigtig godt med familien og så meget andet.

Du skal nok komme tilbage til dit fantastiske projekt - om ikke i næste uge, så på det helt rigtige tidspunkt...
Tænk lige på, hvor langt du er kommet ;o)

Netti sagde ...

Juhuu super endeligt at høre fra dig herinde.
Pyt med at du er faldet i. se positivt på det..du er ikke fortsat men har trukket i bremsen. NU skal du igang igen og blive smækkerlækker til vi skal mødes i sommerferien :o)
Glæder mig til at høre om din uge. og husk jeg er kun en sms væk fra dig hvis du har brug for opbakning :o)

Thanni sagde ...

Ja skidt med at du er faldet i - du er kommet så langt, så brug det positivt og lad være med at slå dig selv oveni hovedet nu. Du skal nok komme tilbage på sporet igen :)

Olivia sagde ...

Hej Betina

Ihh hvor dejligt at høre at du vil igang igen.!!! Jeg har flere gange været herinde for at "se efter dig" og har savnet dine beretninger. Jeg ved ikke hvilke "kloge" ord jeg skal skrive til dig, men du skal vide jeg tænker på dig og ønsker dig alt godt i dit forsøg på at sejre over de vaner du gerne vil af med. Knus fra Pernille

Karina sagde ...

Hej Betina. Så lige din kommentar på min egen blog og ville lige svare, så det blev lige sådan her. Godt gået med vægttabet. Mht. den side jeg har lavet med vægttabet - ja så er der en vægtakse i venstre side og jeg skriver datoer på de markeringer jeg har sat ved de vægte jeg har valgt at markere. Dvs. vægttab = 5 10 15 20. For hver 5 kilo belønner jeg mig selv med en spinning ring (sådan nogle ringe man sætter på samme finger og som tilsammen ligner en enkelt ring).

Jeg har også som jer tabt mig med sund fornuft og med ganske god hjælp fra en hjemmeside, som hedder madital.dk. Den skulle du tage at kigge på hvis du mangler motivation eller andet. Det kræver lidt tid i starten, men man finder hurtigt en rytme. Det handler om at man taster ind hvad man spiser og programmet beregner så hvor meget energi der er i det. Derudover beregner programmet også hvor meget du forbrænder ud fra det du fortæller og hvor meget du skal have i energiunderskud for at tabe dig og nå det mål, som du også sætter i programmet. Det var den hurtige forklaring. Hvis du får lyst til at prøve kan man logge på som gæstebruger og få lidt info om siden, men ellers er du meget velkommen til at spørge. Jeg hjælper gerne.

Kh Karina

Lise sagde ...

Tænkte nok at det var derfor du var så stille. Og hvad så at du er faldet i vandet? Så længe at du bare kæmper dig op over vandoverfladen igen!

Du kan jo godt... kom så!

- Lisen :-)

Anonym sagde ...

...ok, du er faldet i vandet...men du kan jo svømme, ik !!! Og du er da motiveret til at fortsætte hvor du slap..GODT!!! Jeg levede også over evne i påsken :O( SÅ NU har jeg meldt mig ind i Slankedoktor.dk ! Der var jeg også med for 2 år siden, og tabte mig 10kg....synes at det er godt, at man skal veje sig hver morgen og taste vægten ind..man kan så se sin vægtkurve..og som en søjle..og ALLE de andre medlemmer kan også følge med i det. Det fungerer i al fald for mig...bare et forslag.
KNUS fra mig