søndag den 2. marts 2008

Uge 9...

Ja, så er der allerede gået en uge igen. Denne uge er gået utroligt hurtigt, og jeg har virkelig været tændt denne uge. Havde jo et mål jeg gerne ville have sat inden på lørdag, hvor jeg skal til Ejsing og scrappe. Men jeg var så nær sidste uge, og kunne jeg nå det denne søndag, så havde jeg opnået første mål på bare 2 mdr. Sjovt som det har været en gulerod de sidste 2 uger. Men dejligt at have, så man lige får givet den en ekstra skalle mere.

Det er som sagt gået super godt, her i ugens løb. Jeg har flere dage været oppe på 2 l. vand, og det er altså som om det sætter ekstra skub i hele systemet, når jeg får drukket vand nok. Jeg har også været ude at gå lidt, og så har jeg hoppet rundt til noget godt musik og trænet Linedance. ;-) Det har nu været meget sjovt.

Så har Pernille (Moster Olivia) været ved at regne lidt på kalorierne til mine snacks. Lige så snart vi er færdige med dem, sætter jeg dem ind under hver opskrift. Tak Pernille.

Ta da da da da.........den røde løber rulles ud...........

Vi har tabt nu:
Ole: denne uge o.3 gr. ialt 10,2 kg.
Malu: denne uge 300 gr. ialt 7,2 kg.
Betina: denne uge 1,6 kg. ialt 10,4 kg.

Tilsammen har vi tabt 27,8 kg.

Det er bare så fedt...yes yes yes.....LOL.......

Jeg er så stolte af os alle 3, og vi har gjort det uden diætister, pulverkure etc. vi har bare brugt vores sunde fornuft. Fedt fedt......LOL.......

Fortsat god søndag derude, min kunne ihvertfald ikke blive bedre.

19 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hvor er det FLOT, - godt gået.....
Jeg kan godt forstå du er stolt af Jer :-)

Det er da gået hurtigt, synes jeg, men det lyder også til, at I har været meget standhaftige :-)

Den måde I gør det på, er bare kanon, jeg tror bestemt, at det er noget der holder, - i modsætning til DDV. Jeg tabte mig rigtig, rigtig meget på deres program for et par år siden, men jeg har taget det hele (+ noget til) på igen. Jeg kender faktisk ikke nogen det er lykkedes for, at holde vægten efter at have tabt sig på programmet.

Gid jeg havde rygrad til at gøre som dig :-) :-)

Charlotte sagde ...

Ja, hvor er det flot!! Super godt gået af jer alle 3!! Din glæde lyser igennem bogstaverne i dit indlæg - og det er totalt smittende! Jeg blev da lige i helt godt humør!!
Ser lige at Kirsten skriver lidt om DDV - der har jeg også gået (i 2004) hvor jeg tabte 13 kg på 12 uger. Det var stort for mig!! Men, ligesom Kirsten, er det hele røget på igen + lidt mere. Det er SURT!!

Det lyder til at jeres måde at tabe jer på fungerer godt for jer. Flot i har så meget gå-på-mod og er så standhaftige!! :-)

Fortsat god søndag!

lam sagde ...

Tillykkre med de flotte vægttab, det sq flot gået

Jette / ma11edina sagde ...

TILLYKKE - alle 3!
Det er kanon godt gået - og super dejligt når delmålene nåes. Det er virkeligt flot - ved jo godt selv hvor svært det er hmm... ;-)
Og i gør det jo på den helt rigtige måde - det holder også bedre i længden. Fortsat god uge til jer - glæder mig til vi ses på lørdag Betina :-D

Fríða sagde ...

nej, hvor er I bare super-gode til det der! til lykke!!
kh.fra Island
Frida

Susanne sagde ...

Hvor er det bare super flot gået Betina. Tillykke til jer alle 3
Man bliver bare I så godt humør når det lykkedes

Netti sagde ...

Hej Betina.
Hvor er det bare vildt godt gået! I er en sej familie. Godt at du har fået gang i vandet ;)
Jeg er superstolt af dig :o)

Glæder mig til at se dig på lørdag.

Unknown sagde ...

Jeg syntes det er KANON flot.
Ang. om der er nogle der bruger noget af de opskrifter du lægger ud, jeg har bagt dine fiberboller flere x (har bare putte reven gulerødder i), og har også planer om at bage dem med skinke og porre

Mutte sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE, det er bare super godt gået. I har alle 3 gjort det rigtig flot. Fortsat held og lykke de næste kilo som skal af, det klarer I også.

Ragna sagde ...

Stort tillykke med de flotte vægttab. Det er bare så skønt, når det går den rigtige vej. Her går det knapt så hurtigt med vægttabet. Men de kloge siger det er fordi jeg ammer endnu. God ide med linedance.

Thanni sagde ...

Hvor er det bare supergodt gået af jer tre..I er da for seje .. :)..man bliver da bare i godt humør når man læser sådan et indlæg :)

Anne Bente sagde ...

total flot gået alle sammen :)

Olivia sagde ...

Hej Betina


Hold da k... hvor er det skønt for jer og tillykke med det tocifrede tal!!! Det er godt gået og så fedt når man når dertil. Vi høres ved :-)

Kirsten sagde ...

Tillykke med jeres flotte resultater, hvor er det bare godt gået!! og så en dejlig form for motion med linedance, hvor man har det sjovt samtidig med.
Glæder mig til vi ses på lørdag i Ejsing

Linda sagde ...

Jeg kan kun sige det alle de andre siger. TILLYKKE hvor er det flot - godt gået.

Susanne Meltesen sagde ...

Hvor er det bare flot, Betina...
Stor respekt herfra - og det er jo den allerbedste måde at gøre det på.

... men jeg er sgu ved at være helt nervøs for at blive overhalet inden om... LOL

Unknown sagde ...

Wow Betina, du bliver jo ikke til, at kende igen. Det er helt fantastisk. Og det er klart den mest fornuftige måde, at håndtere et vægttab på! Jeg bliver så glad når jeg læser dine indlæg :)

Kram fra Heidi

Tilte sagde ...

Super flot :o)

Og hvilken fin side ... jeg har engang arbejdet hos WW - dog med regnskaber ... og jeg må sige, at denne side kunne inspirere mange "tabere" ... jeg vil i hvert fald anbefale den til dem jeg kender som gerne vil tabe sig.

Jeg kan godt lide at du har opskrifter med ... jeg skal vist i gang med at bage hehe

Knus Tilte

Pia sagde ...

Super flot vægttab, godt gået, er det mig der ikke kan finde de næste uger eller er du stoppet på denne blog