søndag den 30. marts 2008

Uge 13...

Så gik ugen efter at jeg fik hevet mig selv op igen, og den gik rigtig godt faktisk. jeg har holdt mig 110 % inden for grænserne, dog var jeg sukkersyg igår, så der røg lige en håndfuld rosiner på den konto, men det blev så også ved det.
Der har ikke været de store intentioner denne uge, andet end at bruge energi på at komme tilbage. Så status er, at der er blevet spist sundt, at det faktisk er gået godt med at drikke vand, men motion har der ingenting været af.
Jeg har egentlig ikke de store vise ord at sige, andet end at jeg er tilbage, der hvor jeg skal være, og at jeg er utrolig glad for alle de tilkendegivelser jeg fik på sidste uges indlæg. Tak.

Jeg vejede mig ikke i sidste uge, da jeg nægtede at starte med at få et følelsesmæssigt dyk, så det er først i dag der bliver gjort status over de sidste 4 uger.

Ole har taget 1,8 kg. på => tabt ialt 8,4 kg.
Betina har taget 1,0 kg på => har tabt ialt 9,4 kg.

Så ugen den får bare en skalle, med massere af gåture, salater og vand, det plejer at give pote. Så jeg satser på at det sidste kg. er tabt til næste gang vi ses.

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Skidegodt at du er tilbage på sporet igen - med en masse mod på at fortsætte ser det ud til...godt gået!! :)

Fríða sagde ...

godt gået Bettina, sikke jeg beundrer dig for dit gåpåmod. når man arbejder på sådan et langtidsprojekt må man da være forberedt på nogle tilbagefald indimellem.
kh.fra Island
Frida

Pia sagde ...

Godt gået, du skal nok klare det og selv om det sker at du falder i vandet er det bare om at komme op igen og fortsætte

Olivia sagde ...

TILLYKKE !!!!! Yes yes yes!!! Du er atter på rette vej. Godt gået Betina....glæder mig til at se dig på lørdag!!

Knus fra Pernille

Netti sagde ...

hvor er jeg bare stolt af dig Betina. det er supergodt gået
Keep on the good work :O)
Glæder mig til at læse din blog igen på søndag og se hvor meget du så har tabt dig.
Hvad med Malou er hun stået af?

Unknown sagde ...

Hej her også :) Hvor er det FLOT, at du har hevet dig igang igen.
Jeg er med på gi´den en skalle uge ;)

KH Heidi

Conny sagde ...

Det flot ,at du har fået hevet dig selv op igen, det kan eller være svært og tillykke med det .