søndag den 13. april 2008

Uge 15...

Uhhh... jeg glemte helt at lave et indlæg igår... jeg havde bare så travl en dag, og det røg fuldstændig i glemmebogen. Så fordi jeg ikke har skrevet, er altså ikke fordi jeg er faldet i (hmm...det lød vist lidt kryptisk).

Men, jeg vil da indrømme, at det var hellere ikke fordi jeg dansede og jublede, da det ikke var ret meget vægten er gået ned denne gang.... men de perioder er jo forventet, og jeg havde jo et supergodt tab sidste gang.

Jeg er igen eneste mand på pinden, de 2 andre har været syge, så der er blevet hældt spandevis af søde varme drikke og bolcher gennem halshullet...

Så, lad os holde os til et kort indlæg denne gang, og springe lige ud i det.

Betina har tabt 400 gr. denne uge, ialt 11,2 kg.

Så medmindre der sker mirakler, når jeg nok ikke mit lille delmål, men så gør jeg sikkert ugen efter. ;-)

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er flot du har klaret dig gennem sikkert flere arrangementer og så tabt dig alligevel, det må også være svært og kræver viljestyrke at stå imod de kageborde jyderne er berømte for når de mødes

Susanne Meltesen sagde ...

Du er stadig for sej...
Det er dæl'me meget, du har tabt på kort tid.

Men jeg kan berolige dig med, at jeg også står totalt stille for tiden. Men jeg håber på, at det kommer snart igen - det gør det helt sikkert også for dig...
Klø på... ;o)

Thanni sagde ...

Jeg synes, det er super, at du stadig holder "kampånden" i live - selvom det står lidt stille så skal det nok komme igen :)

Netti sagde ...

Superflot gået. Jeg er SÅ stolt af dig. Du skal nok komme op i omdrejninger igen og husk..kroppen og sindet skal også følge med :o)

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.