søndag den 27. april 2008

uge 17...

Ja, ingen nyheder på denne blog, er som regel lig med dårlige nyheder.....

Det vil dog sige, at i sidste uge havde jeg hverken tabt mig el. taget på.... det stod bare stille....og så sker der altså underlige ting og sager oppe i mit hoved... med det resultat, at jeg slet ikke har holdt mig inden for rimlighedens grænse denne uge..... sukkkk.... Det er efterhånden sådan lidt, 2 skridt frem og et tilbage....

Jeg nægter at veje mig i dag, altså over for mig selv..... og så har jeg lovet mig selv, at det er op på vognen igen imorgen.... jeg har fri hele ugen.... så det eneste der skal dyrkes her på matriklen... er mig selv... alt efter vind og vejr, skal der køres brænde ind, jeg skal have set lidt på haven.... og det værste/bedste... jeg har ikke selv mulighed for at handle, da bilen er hos mekanikeren hele ugen....

Så, ingen store nyheder... bare lidt opsumering... Jeg er her endnu, selvom jeg prøver at skjule mig bedst muligt når det ikke går så godt....

Men så har jeg Netti i den anden ende med det samme..... så et stort tak til dig Nettie... endnu engang.... skønt at du orker at blive ved med at holde mig igang.... også et stort tillykke med fødselsdagen i torsdags...

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg synes det er SÅ sejt at du stadig er igang - osse selvom det ikke lige går efter en snor hele tiden. Så ha' nu en dejlig ferie og sørg for at forkæle dig selv lidt - det må man nemlig godt ;)

Netti sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen. Du må ikke tabe gejsten for det er hammerflot det du har præsteret indtil nu.
Så op på hesten igen..den bider ikke - husk det :o)

Pia sagde ...

Super flot at du ikke opgiver , du har viljen selv om det er en svær og hård kamp du er op imod men du skal nok vinde du har viljen og du skal ikke give op trods små fejltrin undervejs

Fríða sagde ...

hvor er du bare sej Betina! indtil nu er det jo gået glimrende godt, så er der vel næppe noget at sige til at man körer lidt træt i det indimellem.
kh.fra Island
Frida

Susanne sagde ...

Hej Betina
Det er dejligt at du fortsætter, der skal nok komme gang i vægttabet igen. Det er helt naturligt og ok at det står stille en gang imellem.
Super gået jeg følger fortsæt med selv om jeg desværre ikke er så godt til at nå at kommentere.
Kh susanne