søndag den 6. april 2008

Uge 14...

Jeg har været meget spændt på vejningen i dag, da der har været nogle faldgruber i ugens løb. Men jeg har virkelig været standhaftig, lige indtil i fredags..... vi har personalemøde hver fredag formiddag, og vi skiftes til at have brød og pålæg med....og det er faktisk gået fint alle ugerne, undtaget denne...3 usunde varianter af pålæg, og den ene var nutella......mums det er godt på rugbrød..... og så var der convention igår....havde bestemt mig for at være sund så længe jeg kunne, og kunne jeg ikke hele dagen....så var det jo ikke skidt at jeg havde holdt mig først på dagen...

Så da dem jeg kørte med, spiste franskbrødsmadder med smør, ost og marmelade, spiste jeg min friske frugt med cheasy vanille yoghurt.... til frokost købte jeg pastasalat, og der var jeg oppe mod kartoffelsalat, pomfrites og velduftende tærter.... om eftermiddagen fik min kumpaner et kæmpe stort stykke chokoladekage, og jeg det dejligst sprøde, røde, søde og saftigeste æble....til aften en ½ rugbræd med pålæg, mens de spiste pølsemiks, da jeg vidste at vi skulle indenom den "Gyldne måge" på hjemvejen....... der blev jeg anbefalet deres nye "Chicken Olympic" som var et reelt stykke kylling, i en grovbolle, den var faktisk helt okay... så jeg var bare så tilpas og så tilfreds med mig selv igår...... så min konklusion på fredag og lørdag er, at så længe jeg har at alternativ, kan jeg holde mig lang hen af vejen....så til næste personalemøde, har jeg min egen nødhjælpskasse med...

Så ugens resultat blev:
Ole har tabt 500 gr. denne uge, ialt 9,1 kg.
Betina har tabt 1,4 kg. denne uge, ialt 10,8 kg.

Så, jeg er fuldstændig tilbage på min pind, jeg er tilbage på det jeg havde tabt, og jeg er endda lidt over...det er bare så fedt.....

Kom til at tænke på igår, at jeg vist egentligt ikke offentligt havde sat mig nogle mål, men et jeg har lige nu, og som virkelig kræver mig 100%, er at jeg gerne vil have nået at have tbt mig 15kg. ialt til d. 25 april....jeg ved godt at jeg spænder buen...men iomvendt...jeg er så tændt lige nu....

Tak fordi du læste med, vi ses næste søndag.

11 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor er det da bare hammergodt gået!! Jeg er SÅ stolt af dig :o) Jeg sys det er totalt sejt at du finder alternativer for der dufter jo slemt godt i sådan er cafeteria af grillmad.
15 kg til d. 25 april - det når du nemt *S*

Mutte sagde ...

Super godt gået. Du når det nok

Fríða sagde ...

du når nok dit mål. sikke en standhaftighed! jeg er stolt af at kende dig, og du er blevet min forebild. jeg har besluttet at jeg går igang straks efter konfirmationen, den bliver d.27.april.
kh.fra Island
Frida

Olivia sagde ...

Hej Betina

Tillykke med vægttabet og ikke mindst din fantastiske dag igår!! Det er så flot at du er kommet så stærkt igen og sikke en standhaftighed du har!! Tillykke tillykke tillykke!!!

Annika sagde ...

Flot gået med jer - igen :)
Salaten til convention var klassisk men sprød og dejlig (min var da) - og dejligt at den ikke pr. automatik var dænget i dressing.

Godt at høre at mågens var okay - har selv overvejet den næste gang jeg kom forbi (hvis jeg gør det inden de stopper med den).

Dejligt at høre at du var så standhaftig igennem hele dagen ellers - det er flot.
Mon du valgte menu eller kun burger hos McD? og hvis det første - var det så med gulerødder eller de grimme stænger?..

Tillykke igen - skønt at følge jer!

Anonym sagde ...

Ihh hvor er det bare godt gået, Betina ! Du kan f...godt være stolt af dig :O) Og jeg har netop lige set reklamen for den der nye kyllingeburger...og den virker da sundere end de andre der er på menuen. Syntes jeg kan huske, at den var med en fedtprocent på under 30...så er det måske 29%? :O) Den kunne jeg da godt tænke mig at smage !

Annika sagde ...

Den er okay kan jeg røbe - men i min var der godt nok meget dressing (sikkert light, men puha).
At brødet var blødt virkede forkert, jeg vendte den på hovedet da min under bøjede og knækkede..
Menuen vises med gulerødder og en flaske vand, men de spørger hvad man vil have..

Sådan endte min viden, nu da manden spurgte om jeg ville med på job her kl "nu er der fri" - sidder pt. i bilen på Falster og venter...

(og hmmm - sært indlæg at komme med)

Susanne Meltesen sagde ...

Du er simpelthen for SEJ!!!
Flot at du er tilbage på pinden - og du opnår da nogle vildt flotte resultater...

Anonym sagde ...

Tak for sidst ;-)
Du kan det, du sætter dig for. Det har jeg ihvertfald lært om dig.
Stolt af dig!

Stine

Pia sagde ...

Super godt gået at du var standhaftig i lørdags, flot at du er på rette spor

Cowgirl sagde ...

hvor er det flot gået - er sikker på de kumpaner har forsøgt at drille dig - jeg må tilstå at jeg røg i pommes frites skålen til convention...Til gengæld havde jeg min egen salat med til frokost og æbler også - Synes du skal have en masse ros fordi du bliver ved - Jeg glæder mig til at se dig til næste convention - så kan jeg nok ikke kende dig igen...