søndag den 11. maj 2008

Uge 19...

Ja, så er endnu en uge gået... den syntes lang da den startede... men nu er den alligevel til ende... Ugen er gået meget okay, da der da været de sædvanlige fristelser, og jeg har desværre ikke fået dirigeret helt uden om, men valgt kun at smage lidt.... og det har da også givet pote... lidt ihvertfald...

Synes nu ikke jeg har så meget at fortælle.... det går godt med vand, men det giver vel også lidt sig selv i denne varme.... jeg har været ude at cykle en enkel gang, og måtte konstaterer, at jeg er nødt til at skal have en anden saddel.... er du sviller jeg fik ondt i rumpetten... ;-)

I dag er jeg blevet fejret med rundstykker til morgen, og skal med gemalen ud og spise i aften....og det har jeg så givet mig selv grønt lys for.... og så var det jeg skulle sige, at så måtte jeg tilbage på min pind imorgen...... men er bange for at det bliver, det rene selvpineri.... da jeg skal til Scrap i Skive.... og de damer der, de holder da det største sønderjyske kagebord jeg længe set....og pizza til aftensmad..... så jeg må på smalkost de næste 5 dage ;-)

Ole: denne uge 700 gr. ialt 10,4 kg.
Betina: denne uge 800 gr. ialt 11,4 kg.

Så det går fremad..... sagde manden da han gled i en bananskræl.... ;-) sorry, kunne ikke lade være...

Kan i have en skøn uge, håber at vejret holder, så vi kan blive ladet op...

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Det er dæleme da kanont gået!! Jeg er SÅ stolt og imponeret over dig *S* Du er sgu for sej! Husk at give dig selv et klap på skulderen :o)

Stine sagde ...

Hvor er det flot, du stadig taber dig så meget! Stort kram herfra

Pia sagde ...

Super flot at du kan modstå alle de fristelser

Susanne Meltesen sagde ...

Du er en sej kvinde...
Og und dig se´lv lidt forkælelse i ny og næ - det bliver det hele altså lidt lettere af ;o)