søndag den 18. maj 2008

Uge 20...

Åhh... jeg har bare sådan ventet på i dag... vidste jo at der var noget godt i vente.... har småluret et par gange på vægten denne uge, så vidste jo at jeg var på rette spor... men at rsultatet var så godt, havde jeg ikke ventet...

Ugen startede godt med massere af motion om tirsdagen, men tirsdag aften havde jeg det underligt, og onsdag morgen var den sikker, jeg var syg..... øv... så det er vist blevet til 2 gåture udover dem i mandags....
Ellers har jeg kørt den hårde linie hele ugen, efter de 2 udskejlsesdage søndag og mandag... så ikke noget med en mase frugt, og kun salat til frokost.... og det har virket denne uge...

Tror forøvrigt, uden at have det i noget, andet end egen erfaring, så tror jeg at kroppen har godt af at man veksler engang imellem.... Altså kan jeg i en uge tage frisk frugtsalat hver morgen, for så ugen efter at kun spise yoghurt, det samme med frokost, så kører den på salat, og så skifter jeg ugen efter til brød el. noget helt andet.... tror kroppen har godt af, at have noget forskelligt at forbrænde... Nå, det var vist noget lommefilosofi...

Dagen i dag er hovedesaligt gået med at bage boller til de næste 14 dage, det er så skønt bare at række hånden i fryseren, og så vide at det både er sundt og smagsfuldt det man tager op.
Jeg har bagt mine fiberboller, de fedtfattige med porrer, med trekorn og nogle med basilikum og oregano.... og vi har allerede prøvesmagt dem... mums....

Nu skal jeg ikke holde jer hen med snak længere...

Vi har tabt nu:
Ole: har taget 300 gr. på denne uge, ialt 10,1 kg.
Malu: har tabt 500 gr. dene uge, ialt 4,6 kg.
Betina: har tabt 1,7 kg. denne uge, ialt 13,1 kg.

Så nu kører det for hende "Åse" igen, og jeg satser meget hårdt på at holde mig "straight" indtil lørdag, hvor jeg skal til Hjørring, og hygge mig hele dagen.... men så har jeg også kørt 14 dage i et stræk.

Kan i have en god uge derude...

5 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hej Betina
Hvor er det bare sejt,jeg kan godt forstå at du lyder så glad i det du skriver. Jeg bliver godt nok misundelig, tror jeg må se at få gjort noget ved det :)
Kh Susanne

Netti sagde ...

Det er da helt vildt. Super lækkert og jeg er SÅ stolt af dig!!

Det er for øvrigt ikke lommefilosofi men rigtigt at kroppen reagere hvis man chokker den med at skifter til noget andet. Så rigtig smart gjort.

Jeg glæder mig tilat læse igen i næste uge....keep up the good work :o)

Jeg er stolt af dig. Og husk at klappe dig selv på skulderen og beløn dig selv med en lille gave ind imellem - det virker også :o)

Genie sagde ...

Hej Betina
Tillykke med dit vægt tab. det er bare rigtig flot. jeg følger med på side linien for at få et par gode råd.
Har selv tab 9,3 kg. Det er rart at se du kan gøre det for, så kan jeg også.
Man skal bare tro på det. og som Netti skriver så er en lille scrapgave ikke af vejen som beløning

Thanni sagde ...

Det går jo bare supergodt!! :)..kan godt forstå du er tilpas med din indsats - så ja husk at belønne dig selv ind imellem - det har du fortjent :)

Genie sagde ...

Hej igen

Hvordan går det? ogo hvad er status? Jeg glæder mig til at høre det sidste nye