søndag den 4. maj 2008

Uge 18...

Det har været en helt forrygende uge, det er bare som gået efter en snor. Jeg synes faktisk at det er helt rart at være tilbage på sin pind. Både at have en fornemmelse at ens krop er tilpas, men også ikke at gå med den evige dårlige samvittighed, når man spiser forkert. Men hvorfor så ikke bare spise ordentlig hele tiden, ja det spørgsmål vil jeg også gerne have svar på. Men tror sommetider der sidder en lille mand ned i min mave og bestemmer hvad der skal indtages, han er ihvertfald svær at ignorere til tider.
Det er gået rigtig godt, hvad gælder mad og vand... er blevet helt god til at drikke..... ja, var faktisk oppe på 2 l. i går, så det håber jeg fortsætter
Ja, så er der den med motionen... det halter enormt endnu.... men nu fik jeg gemalen til at finde min cykel frem, få den smurt og pumpet..... så var jeg lige ude ved den, da han havde haft bøvl med låsen....øjjjj den var møgbeskidt, og fyldt med fugleklatter.... så nu venter der en afvaskning forude...... håber der kommer gang i den cykel, prøve/øveruten er ihvertfald lagt..... det skal lige siges at der er mange stejle bakker hele vejen rundt om byen...

Så skal vi til det, men vi har jo ingen vejninger fra sidste (det nægtede jeg jo) så det blive til hvad vi har tabt nu:

Ole: ialt 9,7 kg.
Malu: ialt 4,1 kg.
Betina: ialt 10,6 kg.

Så jeg er absolut på rette vej igen, igen, igen ;-) og nu skulle jeg gerne blive der en rum tid. Jeg er desværre ikke helt sikker på at jeg har de 2 andre med, men nu prøver vi, og så ser vi. Men vil da gerne indrømme at jeg har meget nemmere ved at tabe mig, og holde mig, når de andre er med.

Fortsat god søndag.

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Skidegodt at du er på sporet igen!! :)...og den der cykel den har nok godt af at komme ud i bakkerne lidt ;D ....

Pia sagde ...

Super godt du er på sporet igen og ja det er meget nemmere når hele familien er med på ideen med at tabe sig

Netti sagde ...

Hvor er det godt at løse at det går fremad igen. Ham den lille mand kender jeg godt..kan vi ikke give ham noget round-up??
Sejt at du drikker vand - keep up the good work girl :o)

Susanne Meltesen sagde ...

Super at se dig tilbage på sporet (...siger hende, der ikke lige følger den rigtige sti for tiden...hooost).

Og det er et vildt flot vægttab, du opnået - go girl, go... ;o)

Genie sagde ...

Jeg synes at det er super flot. og jeg er meget glad for de små tilråb du ligger på min Blog. Jeg har lagt lidt info ind på min blog, så du kan se hvilken plan jeg følger.

Jeg skal også ha støvet min cykel af. har bare lidt svært ved at finde tiden. ;o)

Stinne sagde ...

Super flot - gid det var mig der var standhaftig!

Susanne sagde ...

super godt gået Betina.