lørdag den 23. februar 2008

Loppemarked...

Jeg ville på loppemarked i dag, fandt ikke rigtigt noget, udover disse... Så ikke noget med at grine ;-)


Jeg har altid været vild med hende Anne Valentin, kan stdig huske dengang TV3 havde morgentv, og hun huserede der. Der var også nogle med hende Charlotte Bircow, men hun er ikke lige min kop te, og en med Gitte Scnell (staves) tror hun var Robinson-deltager, og hende må jeg sige jeg ikke kender.
Men hvorfor har jeg så taget den med at komme i form efter fødselen??? jow, tænkte at med min overvægt, så var det måske den blideste opstart...men nu må vi se.

6 kommentarer:

Netti sagde ...

Det var da en supergod idé. Og om det er det ene eller det andet tror jeg er lige meget - bare man får rørt sig. Held og lykke med projektet :o)

Jette / ma11edina sagde ...

Sjovt!! Men det er da en super god ide...alt tæller jo, og bare man har det sjovt med aktiviteterne, så går det også meget lettere..siger én det sidder og sveder og klager sig på spinningcyklen hver tirsdag LOL!!
(ps...jo jeg skal nok tage stemplerne med ;-) har nu ik´så menge, men tager alle med )

Anonym sagde ...

(he he..sorry, kunne altså ikke lade være) MEN synes at det er en supergod idé med de bånd ! Får lige et flash af dig i trikot, pandebånd og benvarmere foran TV'et...
Du er bare en knald god "taber" !!!

Thanni sagde ...

Super idé !! :)...jeg kan osse godt huske hende Anne Valantin, og kan da godt forstå du hellere vil ha' hende som indpisker end Birkow ;D....pøj pøj med det :)

Karina sagde ...

Hihi - jeg bliver helt nostalgisk - jeg kan godt huske hende også. Har vist selv nogle videoer, som jeg ikke har slidt på længe - hvis ikke de er tøget ud. Jeg kunne nu godt li Charlotte Birkow også. Men kunne også blive træt af hendes fir' mer', tre mer' to mer' en mer'.... hihihi. Men vær glad for at du ikke blev fristet til at købe Gitte Schnells video. Jeg er totalt Robinson fan og måtte jo bare eje videoen dengang, men jeg blev VILDT irriteret når jeg prøvede at lave den, for hun lavede nogle af øvelserne seriøst ude af takt - det kunne jeg slet ikke ha.

God fornøjelse med dine indkøb :-)

Karina

Judy Reimer sagde ...

Jeg er meget interesseret i en kopi af din video. Eller hvis jeg må købe båndet?
Judyreimerprivat@gmail.com