søndag den 3. februar 2008

Uge 5 ....

Så er ugen gået, og det er tid til at træde op på vægten, og en skønne dag ender den vel med at blive min ven.
Der er så bare sket det i ugens løb som ikke skulle ske, vi har nemlig ikke fulgt dydens smalle sti. Det positive i ugens løb er så, at jeg er ved at have styr på det med vand, er ihvertfald oppe på 1½ l. dagligt nu. Så nu skal jeg bare have den sidste ½ l. med også, så kører det på skinner.

Hvad undskyldningen skal være for op til flere kiks i ugens løb, ved jeg ikke, og tror egentlig også bare at jeg lader den ligge der. Der starter en ny dag imorgen, og stranden er vasket ren. Det har vi ihvertfald taget hinanden i ed på.

Så nu er der styr på væsken og engagementet. Så februar mdr. kommer til at være mdr. hvor der så småt skal noget motion ind i programmet, så det kan jeg forhåbentlige skive lidt om næste gang. Motion vil nok altid være det ømmeste punkt hos mig, jeg er nemlig ikke særlig vild med det. Tænk sig, engang der dyrkede jeg det hver dag, sommetider flere gange om dagen endda. Utroligt.

Ole 100 gr. ialt 7,3 kg.
Malu 1.0 kg. ialt 5,7 kg.
Betina 500 gr. ialt 6,3 kg.

Fortsat god søndag til alle jer derude, og til jer der er i samme båd som mig/os, bare klø på, vi klarer det, gør vi. Pøj pøj.

6 kommentarer:

Netti sagde ...

Yes du drikker vand *bølge* Super Betina.
Jeg sys det er super at i stadig har gejsten og det med motion tror jeg bliver bedre når vejret bliver varmere og lysere..ellers kan du jo tage en gåtur ned til mig :o) ...nå ikke..

Thanni sagde ...

Godt at I stsig er hooked på projektet, det går jo bare godt...og lige det her vejr indbyder jo desværre ikke til ret meget motion udendørs, med mindre man er helt fanatiker ;)

Anonym sagde ...

Det er bare SÅ flot, Betina ! 6,3 kg. det kan da helt sikkert mærkes på bukseliningen :O)
Jeg er lige hjemvendt fra skitur i Østrig...håber at den megen motion har overrulet konditorkager og pommes ! Skal nok liiige tage mig gevaldig sammen for at stige op p vægten i morgen.

Pia sagde ...

Det er et supert vægtab, bare hold ud. Motion er heller ikke min stærke side, det gælder om at finde noget der er sjovt.

Susanne Meltesen sagde ...

Det er et super flot vægttab, du har opnået. Det med vandet, kan jeg godt følge dig i. Jeg er heller ikke selv for go' til det. Sikkrt fordi, jeg render på det lille hus konstant, hvis jeg drikker for meget...
Motionen er heller ikke dt nemmeste hér - jeg har fået mig en hælspore, men jeg går mig nogle små ture i løbet af dagen, så det bliver til en halv times tid alt i alt. Og jeg tror, det virker...

Anonym sagde ...

jeg er også faldet lidt i de sidste par dage :( men op på hesten igen. det er SÅ flot med jeres vægttab :)