søndag den 17. februar 2008

Uge 7...

Hold da op hvor jeg knurrede imorges..... og kl. var ikke engang 8.00. endnu. Jeg var ikke mere end lige trådt ned fra vægten, før jeg havde alt tøjet på, skoen var bundet og hunden startet, da manden stod i døren og spurgte "Hvad sker der!!!".... Jeg skal ud og gå en lang, lang tur, jeg er sq så gal på den vægt... 2 min. så går jeg med.....
Så vi gik og gik, og det hjalp da også både på humøret og vægten, så lidt arrigskab er da godt noget. Især når det ikke var slikposerne jeg valgte at dykke ned i.

Jeg havde jo været så dum, at stå på vægten igår også, inden jeg tog til scrap hele dagen. man skal virkelig passe på med det småvejeri....for der var et helt kilo til forskel, til den dårlige side... hrmpffff...
Synes ellers at jeg passede sådan på, det mest vilde var måske for mange vinduer, men "Come on" det var lørdag.

Ellers er ugen gået godt med at holde sig på den rigtige side af "loven", men tror alligevel, at jeg lige nedsætter forbruget af brød denne uge, og hiver lidt salat ind igen. Nu skal der ske ting og sager ;-)

Ugens taber er Ole, men satser på at tage titlen fra ham i næste uge:

Ole: denne uge 2,6 kg. ialt 9,9 kg.
Malu: denne uge 200 gr. ialt 5,9 kg.
Betina: denne uge 800 gr. ialt 7,6 kg.

Tilsammen har vi tabt 22,4 kg.

Nu er der blevet talt om morgenmad, og jeg har fået lidt nye input, men kunne sagtens bruge flere. Men tror jeg vil til at koncentrer mig lidt om snacks, vis hvilke jeg kender til, og så håbe at i derude har nogle nye til mig.

Kan i have en god uge, vi ses igen på søndag, ja måske lidt før.

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flot Betina, ja det er om ikke at gå og veje sig hver dag( siger en der vejer sig hver dag)for vægten kan ment svinge fra dag til dag og så kan det nemt ske at man mister modet.Jeg taber mig stille og roligt, bliver godt nok lidt utålmodigt fordi det går for langsomt nu hvor jeg mangler de sidste 7 kilo, har tabt 13 kilo siden uge 40, spiser ikke brød, ris, pasta og kartofler.

Fríða sagde ...

uhadada, så godt det går hos jer. jeg synes nu du er hård mod dig selv, 800gr på en uge er altså meeeeget i min verden.
fortsat held og lykke med projektet. nu må du da være kommet til der hvor du behöver nyt töj?
kh.fra Island
Frida

Susanne Meltesen sagde ...

Det er slet ikke tosset, Betina. Synes fløjt'me du klarer det flot...

Har selv klaret 9,9 kg, og har stået stille en uges tid. Men det er vist ikke helt unormalt, at det går lidt trægt i perioder. Så mon ikke, jeg når under de 10 kg en dag...???

Og send lige en mail - så skal jeg poste en kostplan fr 5000 kj om dagen. Der er en go' omregningstabel på brød, knækbrød m.v.

Netti sagde ...

Superflot af jer alle tre. Og sikke da en god idé at gå en tur når du nu var så gal :o)
Jeg havde på et tidspunkt den fikse idé at veje mig næsten hver dag men fandt ud af at det faktisk styrede mit humør - så det lod jeg være med.
Vær stolt af dit vægttab - for det er vi andre skam på dine vejne :o)

Made By Dorthe sagde ...

Hvor er I bare seje hjemme hos Jer!
Flot klarer, lykke til fremover :-)
Knus fra
Dorthe

Linda sagde ...

Jeg syntes dælme du er sej Betina - ja det er i alle 3. Men bare det går støt og roligt den rigtige vej så er det super. Taler af erfaring, lad være med at veje hver dag. Det er nemlig rigtig at det styre humøret.