søndag den 24. februar 2008

Uge 8...

Typisk...nu fik jeg holdt en vældig forlæsning igår, og idag får jeg fundet opskrifterne på nogle af mine snacks, som selvfølgelig indeholder salt.
Men jeg har besluttet mig for at lave dem alligevel, og så må den enkelte læser gøre om med sig selv, om de tager alvorligt på det med salt.
Så jeg regner med at gå igang imorgen, og ligge billeder og opskrifter ind. Lige klar til brug.

Men sidder og spekulerer på, er der overhovedet nogen der har prøvet nogle af de ting som jeg lægger ud? Ser i gerne jeg fortsætter med at lægge opskrifter, eller er et billede nok til at fornøje øjet ;-) Giv lige en tilbagemelding....også hvad i synes om det i prøver at lave, om i laver noget at det om, eller om det afføder en ny ide.

Hi hi hi ideen med de videoer igår var rigtig god, men hvem har ikke video i stuen mere LOL...Mig....ajjj...Fru Olsen altså....

Hvordan er ugen så gået! Den er gået rimlig godt, kan godt mærke jeg har været på arbejde hvor der både er blevet lavet bolcher og bagt kage....men jeg har kun nippet.... men væsken har været på tilbagetur, så der forsøger jeg at hanke op igen...og motionen bliver altså ikke rigtig gennemført...uhh altså...
Så de 2 sædvanlige hængepartier, er altså stadig hængepartier... hmmm...

Ole har fribedt sig vejning denne omgang, det er ellers gået så godt med ham, men så tog han lige på kursus i Silkeborg... det skulle han nok aldrig have gjort ;-) Men han knokler lidt rundt udenfor idag, tror han forsøger at bøde lidt for det. Men han er kommet igen alle de andre gange, så jeg er sikker på at allerede midt i ugen, så har han indhentet det hele igen.

Malu: denne uge 1.0 kg. ialt 6,9 kg.
Betina: denne uge 1,2 kg. ialt 8,8 kg.

Så man må da sige at det går fremad, støt og roligt. Det kunne være så fedt (hø hø hø) hvis der lige kunne smutte 1,2 kg. igen til næste uge, så rammer jeg nemlig første mål, og det på kun 2 mdr. Så jeg tror absolut at der kommer blod på tanden denne uge, vand og motion er et must i ugen der kommer.

Fortsat god søndag til jer alle, min er da ihvertfald blevet rigtig god.

11 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Nøjr det går flot fremad - har du set videoerne ? jeg vil meget gerne have du bliver ved med at lægge opskrifter ud - jeg henter skam af og til en opskrift. Synd manden ikke kunne holde sig i skindet !!!

Olivia sagde ...

Det er altså bare så flot at det kører så godt for jer. Et kilo pr uge er jo det, som anbefales men svært hvis ens tålmodighed vil have det skal gå hurtigere!! Jeg vil meget gerne have opskrifter og billeder. Inspiration er jo aldrig af vejen og måske kan jeg en dag komme med noget den anden vej:-)
God uge til dig !!!

Pia sagde ...

Tillykke med det fine vægttab det er rigtig flot klaret, du må gerne lægge flere opskrifter selv om de ikke lige bliver brugt kan de gemmes til senere brug, altid dejligt med ny inspiration

Susanne sagde ...

Det er da bare super så flot det går fremad for dig, jeg tror også jeg snupper en uge med godt med vand og motion :0) ,fortsat endelig med at få lagt opskrifter og ideer ud , jeg er i hvert fald blevet inspireret og har bagt bolle
Så tak for inspirationen

Netti sagde ...

Totalt lækkert og flot med dit vægttab - det er da for vildt. Jeg er SÅ stolt af dig.

Unknown sagde ...

Hvor er du bare god :) Tillykke. Jeg følger med hver uge så har du lidt inspiration - opskrifter osc. så siger jeg mange tak :)

God dag.

KH Heidi

Thanni sagde ...

Super som det går den rigtige vej for jer..I er seje ;)

Anonym sagde ...

Super som det går, tillykke med det store "tab". Bliv endelig ved med dine opskrifter & billeder. Jeg har bagt dine fiberboller, da jeg fandt ud af hvad fiberbag var og endelig fandt det. Ungerne og jeg synes det er nogle gode boller, og de elsker at få dem med i skole, så fortsæt endelig.
kh Sus

Fríða sagde ...

hvor er I bare SUPER seje alle sammen! til lykke med det fortsat gode resultat.
kh.fra Island
Frida, det bare tager på!

Susanne Meltesen sagde ...

Det er simpelthen så godt gået. De sidste 1,2 kg kommer også af, inden du ser dig om.

Hep, hep, hep...

Lise sagde ...

Hvor flot med jeres vægt-tab!
-Lise