mandag den 7. januar 2008

Spørgsmål...

Jeg er blevet spurgt af flere hvad "Fiber Bag" er, og den nemmeste måde var da at vise et billede tænkte jeg.....Det er overhovedet ikke et nyt produkt, vi har ihvertfald brugt det de sidste 10-12 år....mener jeg ;-) bollerne har jeg brugt som pålægskage mand til børnenes fødselsdage mere end en gang.
Det er ikke istedet for et melprodukt, det skal iblandes med alm. hvedemel. Det er nærmest "granulatagtig" og når jeg bruger æltemaskinen så er det gået i et med det andet...altså ikke noget med kerner som mange børn ikke er vilde med.

Jeg køber det i Bilka, og det der hed Dreisler grp. førhen...men ved ikke hvor det ellers kan fåes, men skal da gerne lægge mærke til det.

Dejlig med den fine modtagelse og interesse for min nye blog, håber at vi alle kan hjælpe hinanden videre med vores nye livsstil.

9 kommentarer:

Annika sagde ...

Mener vi køber det i Rema1000.
Føtex har den ikke, men har noget andet fiber-produkt. Synes ikke det er lige så godt dog.

Det består af diverse grønt/frugt/korn og er super - også at hælde sammen med gryn til "havregrød" ;) (hvor man også kan supplere med All-Bran Fiber Plus hvis man ved et uheld har købt de tørre pinde).

Tak for opskrifterne igår :)

Netti sagde ...

tak tak - nu ved jeg hvad det er. Det må prøves engang :o)

Anonym sagde ...

tak for svaret, må straks ud og finde noget fiberbag. kh susanne

Olivia sagde ...

Jeg kender godt dette mærke og jeg husker at det altid blev nogle rigtig gode boller jeg fik bagt. Nu bager jeg stort set aldrig, men måske skulle jeg overvejer at genoptage successen!! Held og lykke med den nye livsstil og det store vægttab i allerede har klaret!!

Kirsten sagde ...

Jeg kan også godt huske dette produkt til flere år tilbage.
Vi sælger det også i
Super-Best ;-))
Godt gået med vægttabet

Unknown sagde ...

Det var dog en ualmindelig god ide med denne blog. Jeg glæder mig til, at følge med. Jeg skaæl selv tabe rigtig mange kg. så jeg ser frem til inspirationen. Skønt, at hele familien er med.

Håber vi kan støtte hinanden.

KH Heidi

lam sagde ...

Det ser intressant ud, det må jeg kigge efter næste gang jeg er ude at handle.
Tillykke med de tabte kg.

Anne sagde ...

Har lige forsøgt at finde fiberbag i superbest men det lykkedes ikke.. fandt noget andet fibermorgenmad og håber de bliver gode!

Anonym sagde ...

Ok, så det er et morgemadsprodukt, eller ? De havde det ikke i min brugs, men jeg regner med at skulle i Bilka i weekende...så må jeg hellere købe et par poser eller fem :O)