søndag den 27. januar 2008

Uge 4...

Så blev det endelig søndag, og solen skinner. Humøret er højt, og vægten på vej ned.

Jeg har sat et billede ind af morgenens tiltag. Nu er det 3 indlæg/uge hvor jeg taler om vand, og har jeg fået gjort noget ved det.....nejjjjjjjjjjjjjj......eller jo nu.... men det er under trusler fra Netti, hun kan finde på de underligst ting, så jeg har ikke turdet andet.

Så nu ligger de der, på rad og række. Hvorfor har jeg så skrevet tal på dem?? Jow for så kan jeg se om jeg har drukket dem jeg skal. Bliver de tømt, fyldt og lagt ind igen med det samme, kan jeg godt blive i tvivl sidst på dagen, om jeg har drukket 4 stk. Gav det mening!! det gør det ihvertfald for mig.

Og nej, det er ikkeet glas med mayo der står på hylden, men noget ost jeg har fået af en kollega. Skal have prøvet om jeg kan fryse det ned i mindre portioner.

Hvordan er ugen så gået.......for det meste er den gået okay...men fredag blev jeg desværre fristet, vores studerende holdt afslutning, og der var lun leverpostej, og muffins. Så jeg smagte lidt af det, men er faktisk tilfreds med mig selv, da jeg bestod begrænsningens kunst. Det er jo sådan det helst skal være resten af livet.

Men vi er stadig alle tilpasse, og har stadig gåpåmodet. Vægttabet er ikke blevet til det helt store denne uge, men det er som forventet en af de uger hvor det går langsommere. Men kunne vejret bare vise sig som i dag, så ville en daglig gåtur også komme på tale. Men motionscyklen er kommet ind i stuen, så nu skal den bare sættes i værk.

Ja, vi skal jo til det, ikke meget, men lidt er også godt:

Ole 100 gr. ialt 7,2 kg.
Malu 800 gr. ialt 4,7 kg.
Betina 700 gr. ialt 5,8 kg.

Tilsammen har vi nu tabt 19,7 kg. Så jeg er meget sikker at vi kommer over de 20 næste uge. Så vidt jeg husker så startede vi 3 Januar, så på næste søndag er der gået nøjagtig 1 mdr. Så det bliver spændende hvad det ender med der.

Tak for at du læste med, nu tror jeg at jeg vil udenfor og nyde det gode vejr. Tror faktisk jeg vil have kameraet med, der er så skønt derude.

8 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, som det går! hvor er I dygtige! god idé med vandflaskerne. og jeg må tilstå at være misundelig på godt vejr!
kh.fra Island
Frida

Thanni sagde ...

I er bare seje!! ;),,og godt du får drukket noget vand ;)
Flot at du nøjedes med at smage på de der fristelser..super!! :)

Netti sagde ...

Lækkert at du fik gang i at drikke vand - ENDLIG! :o)
Tillykke med dit flotte vægttab - superflot gået.

Pia sagde ...

Tillykke med de super flotte vægttab

Olivia sagde ...

Hej Betina

Tillykke med resultatet på vægten og med igangsætningen af dit drikkeri..ja af vand alstå.. hi hi hi.. Jeg drikker let et par litter om dagen og kan slet ikke forstå at du kan undvære det!! Bare vendt og se...man bliver afhængig af skidtet :-)

Anonym sagde ...

tak for din søde kommentar betina. Tjo, det går op og ned he he. Pengene er små, men ligeså snart der er penge igen, så skal der købes grøntsager :)
Flot med jeres vægttab, det inspirer meget!

Cowgirl sagde ...

Tillykke med resultatet til jer alle 3 - ja, jeg kigger skam forbi og tjekker at i overholder det i skal nå...hi hi - her er det lidt trægt med vægten for tiden - den står bare stille og jeg gør alle de rigitige ting...suk

Unknown sagde ...

Hvor er det bare SÅ flot - lidt har også ret - det er jo 700g. der ikke kommer på igen og som du ikke skal kæmpe mere med.

Rigtig glædelig weekend.

KH Heidi