søndag den 20. januar 2008

Veje dag, uge 3

Ja, så kom dagen hvor vi skulle vejes igen. Starten af ugen gik lidt træls for mit vedkommene, da jeg af en eller anden grund havde taget lidt på igen. Men det har så gudskelov udlignet sig i ugens løb, og har også fået vægttab her i den anden ende.

Det går egentligt stille og roligt derud af, jeg har ikke haft nogle kriser endnu, men manden var noget så rastløs igår, men er dog i dag glad for at han har holdt sig. Vi har dog aftalt, og nu kan vi godt snart tillade os lidt hygge, da vi begge har haft et vægtab over alt forventning. Vi skal jo også passe på med ikke at blive for fanatiske, men jeg tror at det har været godt for os her i starten. Nu har vi jo fået blod på tanden, så at sige. Så selvom vi "synder" en dag, tror jeg absolut at vi er tilbage dagen efter. Selvom det altid der det jeg fryger mest, om jeg gør altså ;-)

Jeg nævnte sidste gang at jeg havde sat mig som mål, at skulle drikke noget mere vand, men det er overhovedet ikke lykkedes. Så det mål bliver flyttet til denne uge. Så har vi også talt om at begynde at tage lidt motion med ind, da jeg ellers kunne frygte at vægttabet begynder at gå i stå.

Ja, jeg kan jo ikke blive ved med at snakke udenom, jeg må jo hellere til det.

Malu: 1,6 kg denne uge, ialt 3,9 kg.
Ole: 2,2 kg denne uge, ialt 7,1 kg.
Betina: 1,1 kg. denne uge, ialt 5,1 kg.

Tilsammen har vi lettet matriklen med 16,1 kg. på bare 18 dage. Hmmm...mon matriklen stiger el. falder i værdi ;-))))

15 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Til lykke til jer alle tre med det flotte vægttab :-D

Og pøjpøj fremover !!

Linda sagde ...

Tillykke med det er gået så godt i denne uge OGSÅ ! Sejt - glæder mig til at følge med fremover. Jeg er glad for din opskrift på grov boller :=)

Pia sagde ...

Det er et super flot vægttab, du kan godt risikere at vægttabet går i står en uge også selv om du ikke har syndet, men det er bare med ikke at opgive så gir det pote ugen efter

Thanni sagde ...

Det er da bare SÅ godt - flot vægttab...I er da bare SEJE!!! :)

Fríða sagde ...

wow, sikke hurtigt det går hos jer! rigtig meget til lykke med det. det plejer som regel at være når man nærmer sig optimal vægten, altså kun har ca 3-5 tilbage, at vægttabet går virkelig i stå. men så gælder det ikke at give op. held og lykke fremover.
kh.fra Island
Frida

Olivia sagde ...

Det er rigtig flot Betina. Tillykke med alle de kilo.

Cowgirl sagde ...

Hvor er det altså dejligt at vide man ikke er alene om det store tab...hi hi
Du er vist ret god til at overholde planen - for tabet er flot !!!
Mon ejendomsskatten så falder drastisk - spørg kommunen ???

Ragna sagde ...

Hvor er I altså bare gode alle 3. Jeg håber det forsat går fremad for jeg, og naturligvis skal I også hygge jer lidt engang imellem. Med hensyn til vand, så bruger jeg selv dette trick. Jeg har en vandflaske stående på toiletvasken, når jeg vasker hænder efter toilet besøg, så tager jeg også lige en kvart eller halv liter vand. Det fungerer rigtigt godt for mig.

Unknown sagde ...

wow - hvor kan i bare være stolte. Følger i en kostplan eller hvordan?

Kh Heidi

Bitten sagde ...

Tillykke med det foreløbige vægttab - hvor er I seje alle 3 :-)

Netti sagde ...

Betina det er deæleme da lækkert! Tillykke med det. Jeg kæmper også med det vand for jeg kommer sådan til at fryse af det.
Kæmp videre!!

Annika sagde ...

Hvor er det bare flot - selvom det oftest går lettest i starten, må man jo sige at det er nogle utrolige tal :o

At "synde" er det jo egentlig ikke - for selv når I er nede, skal den gode stil holdes, men der skal, skrump eller ej, være dage hvor man kan nyde lidt ekstra - bare man holder til det "ind imellem" i stedet for "sund indimellem".
Det er jo forhåbenligt ikke bare slankekur, men ændring I har gang i :)
For nogle fungerer det godt at sige X tid, så kan vi tage en dag med lidt ekstra "godt".

Ærgerligt med vandet, men bare klø på, så kommer det.
Hvor meget drikker du pt? (husk ikke at overdrikke hellere).

Glæder mig til at følge med i "fremtiden.. Krydser fingre for at det går godt.

Cowgirl sagde ...

Har du fulgt rådet med at ligge flasker med en halv liter vand i køleskabet ??? Prøv det - jeg har 3flasker liggende og de er væk om aftenen + det jeg drikker til maden dagen igennem.

Anonym sagde ...

hej bettina, hvordan forløber jeres vægttab ? altså hvad gør i :D er det bare mest muligt grøntsager eller hvad ? kan se i også spiser grov boller. Og ja jeg er med på vognen, men har brug for nogen tips, HJÆLP !!

Maribi sagde ...

Stort TILLYKKE med de mange kilo. Bare klø på, og ja der skal også være plads til lidt hygge:-))