onsdag den 9. januar 2008

Fiberbag...

Jeg kan se på kommentarene ang. mit fiberbag, at det ikke er nemt at finde, og at der menes at det er morgenmadsprodukt.

Det er IKKE et morgenmadsprodukt, det er beregnet til bagning, om det kan bruges til morgenmad, eller om man kan bruge et morgenmadsprodukt istedet, det ved jeg simpelhen ikke.

Jeg har været i Bilka i dag, og der ligger det med alle bage/mel produkterne. Så når der står til bagning udenpå posen, mon det så ikke generelt ligger i den afdeling, for de forretninger der fører det??

Men det har da været overvældende med den interesse, dejligt. Jeg har i aften været til Scrap i Aalborg, hvor jeg så valgte at have min egen mad med, hvor de 5 andre endte med at smage min bolle ;-)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Nej det er ikke ikk morgenmadsprodukt, men det jeg fandt kunne altså godt bruges :) jeg kender det ellers godt, min mor har brugt det så langt tilbage jeg kan huske :-)

Mutte sagde ...

Jeg har brugt det i mange år, jeg køber det i Føtex. Der ligger det ved siden af tørgør og specialmel/korn.

Torben sagde ...

Hej
for år tilbage havde brugsen det også det er der jeg kender det fra